توصیف یک روز بارانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توصیف یک روز بارانی
نوشته شده در جمعه 25 آبان 1394
بازدید : 3996
نویسنده : فرشاد سلطانی

    باران سرچشمه زندگی و پاکیزگی و زیبایی است. پس همگی خداوند را را به خاطر این نعمت که بر ما  ارزآنی داشته است شکر کنیم.

 

ببار که چتری بر روی دلم نخواهم گرفت

ببار که شاید اندکی از داغ این دل سوخته بکاهی

ببارکه ویرانه دل من سقفی ندارد که از قطرات سردت ایمن باشد

ببار که خانه دلم بسی تشنه و ملتهب است 

ببار شاید اندکی غبار غم را از دل تیره ام بزدایی

ببار و سیلی به پا کن و دل مسکین و گوشه نشینی مرا با خود ببر ...

ببار ای باران ...

ببار از بارش تو من شادم 

ببار که عطر تو را می طلبم

ببار که شاید پس از بارش تو به یادش رنگین کمان در دلم بر پا شود

ببار و دل عاشق و تب دار مرا اندکی آرامش ببخش 

ببار که دلم دلتنگ اوست 

ببار شاید در صدای دلنشین تو طنین صدای او را بشنوم

ببار ای باران ...

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: انشاء , توصیف یک روز بارانی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: